THANKYOU FOLLOWERS

25 May, 2011

BEGINI THE STORY ,,

geografi !!

AHHH ! SUSAHSUSAHSUSAHSUSAHSUSAHSUSAHSUSAH..TIME AKU JAWAB SOALAN TUH ,, FUHH ! SERABAI PALE OTAK AKU ,! SEMALAM PUNYE LAH BERIE AKU BACE BUKU GEOG , LAST2 HAMPEH ! SATU PON X KLUAR ,, AKU MANE TAHU SKOOP DYE APE >>

THEN PETANG TUH KITORANG PERGI PEJABAT PENTADBIRAN ,

TIME TUH ORANG DAH NAK BALIK KERJA DAH , BARU LAH TERHEGEH-HEGEH NAK PERGI , PASTU JUMPA LAH DENGAN HJ.ZAABA( ORANG YANG DIKATAKAN GARANG GILA ) , AKU TENGOK X DE LA GARANG MANE PON ,,
PASTU P.A DYE CAKAP CIK ZAABA NAK JUMPE SORANG JE DRPD KITORANG(KIRE LEADER LA),,PASTU NTAH MACAM MANE TETIBA JE AKU VOLUNTEER NAK PERGI , ANGIN MONSUN MANE DAH BERTIUP KAT AKU NIH ????
THEN , AKU PERGI LA KAT DYE , CUAK GILE DOH ,! BUAT2 RILEX JEA LAH ,

LEBIK KURANG MACAM NI LA DIALOGNYE :

HANIM : ASSALAMUALAIKUM PAKCIK , MAAFLAH KALAU MENGGANGGU ,,
C.Z : HA ,, KENAPA NIH ? ORANG DAH NAK BALIK KERJA BARU NAK DATANG ?
HANIM : OHH..KITORANG ADE WAT FOLIO SEJARAH,SO, NAK TAHU LAH TENTANG PPPTR NIH ,MACAM SEJARAH PENUBUHAN DENGAN TENTANG PPPTR LAH ,, ( AYAT MACAM KELING ! TENGAH GABRA DOHH )
C.Z : APSAL X DATANG AWAL2 ? SEDAP DYE JE SURUH ,,
HANIM : (SENYUM JE MACAM ORANG BODO ,,)
C.Z : HA,KEJAP PAKCIK NAK PRINT ,,

PASTU KITORANG PERGI BILIK MESYUARAT , DISSCUS SUME BENDE KAT SITULAH ,, THEN SIAP ,,

SMILE :-))) K BABAI _:-))