THANKYOU FOLLOWERS

11 June, 2011

AKHIRNYA !

akhirnya !
saye tak siap lagi satu pon kerja sekolah saya !
there's only one day day left !
esok dah sahsah aku jadi orang gilaaa,,,
menyesal aku xbuat awal2,, last minute baru nak buat ,,

aku rasa aku xkan siap kot sebab kerja nya terlalu banyak ,,
cikgu ni, cuti ni bagi lah kerja sikit je, saya nak berehat lah ,,, haha . gedik nak mampuih !

siape dah siap ??? folio sejarah lagi satu ! sikit je lagi nak siap urgghh ~
menyakitkan hati,,
macam mane lah kalau kat universiti nanti ( berangan je ) sah lagi banyak assignment(betol ke eja ni ) lagi lah ,,

malas lah cerita pasal kerja ni ,, bored ! :-)
kbabai !