THANKYOU FOLLOWERS

08 June, 2011

SUCH A BUSY HOLIDAYY

mule2 saya nak cerita pasal kerja sekolah saya.. korang pon mesti ade kerja sekolah jugak kan ?? satu habuk pon aku tak siap lagi ! argggh ! cuti dah nak habis, homework tak siap lagi ,,! kalaulah ade sesape yang boleh tolong aku buat kerja sekolah kan baguss ,, love them ,,

kedua, saya punye kasut tak basuh lagi ,, tapi , esok , saya janji saya nak basuh kasut saya tak kiralah saya busy ke tak ke saya nak basuh jugakk !!

ketiga,saya rindu kat cikgu-cikgu saya,, saya rasa bukak sekolah nanti saya dah jadi bluurr !!!
hah!! saya takoot dengan result saya nanti ,, makbapak saya mesti tanya ..diorang marah saya kalau result saya tak meningkat . SAYA PASRAH JE :-(

last but not least , saya rindu kat 'pak guard sekolah',, selalunya pagi2 dia nampak saya bawak motor pastu dia akan senyum kat saya dan tanya 'mana helmet ??' haha ..

thats all for now , :) babai