THANKYOU FOLLOWERS

23 August, 2011

MASIH TIDAK CUKUP ,,, :-(

harini saya dapat result PERCUBAAN PMR ,,, baru dapat tiga..

okay below are my result ..

MATH --> 95%
PAI --> 86%
GEOGRAFI --> 80% ( bersyukur gilakk ! )


actually saya tak bangge pon result ni , sebab ramai lagi yang lagi terer dari saya ..
sedikit puas hati terhadap markah MATH saya sebab saya dah berjaya menyahut cabaran CIKGU MARIAH yang nak saya dapat 95%, haa kan dah :-))

geografi kelas saya ade 6 orang dapat A , cikgu amat bangga dengan kitorang ,, haha !
lagipun xde yang fail ,

tadi ade seminar sains dengan cikgu mane tah ,, tapi dye memang best lah , senag nak faham ape yang dye ajar, walaupun saya duduk belakang sekali, saya pon paham jugokkk ,
yang pasti saya nak dapat 'A' dalam SAINS, sebab saya asyik dapat B je ,,

SEMUA !! doakan saya dapat 8A untuk percubaan ni dengan PMR betul ,, SAYANG SEMUA !!
K BABAI !<3