THANKYOU FOLLOWERS

09 September, 2011

JALAN KE KAMPUNG ORANG !

tadi,aku pergi kampung intan around 140 p.m maybe ,, huih !! ni nak cite sikit ni ,,
nak bace tak , taknak sudah , tak kesah pung !

MULA !

nak tahu tak dalam perjalanan nak pergi sane tuh ,, pergh! bapok la pening nye ! rase nak muntah pun ade , yela , jalan kan bengkang bengkok , memang pening gile la ,,

SAMPAI !

sesampainye aku kat sane , teros pk nak mandi sungai je , yela kan , kat kuantan mane jumpe sungai , yang ade pon sungai pahang je , kalau aku mandi kat situ sah2 lah tempah kubo je kan , so, excited gile ah ! masuk2 je mesti lah kene salam dulu kan m haha, okayy'

MANDI !

time kitorang plan nak mandi sungai tu , tetibe hujan lah pulak kan ,sesampainye kitorang kat sungai tu , pergh ! air dye bapukk sejuknye , ape lagi , mandi r kan , okay , batu kat dalam sungai tuh licin gile , dah bape kali dah nak jatuh , First Intan jatuh ,, ahah! kelaka gile ,
and then ! Ain Azhar pulak jatuh , FUHhhh ! kelaka nak mampuihh ,, haha , jatuh cam ape tah , nak terkencing aku gelak ,,kat situ memang best r sebab takde orang kan , so, privete r sikit , haha, okay ;

BALIK !

mase nak balik tu , si Afiqah Azman ni , dye cakap dye nampak something kat sungai tadi ,dye kate cam ade orang duduk ,, haha , tak tau lah kan betol ke tak ,, tapi memang cuak r ,, !
mase balik dalam kete mule2 bersemangat gilaa, haha , last2 semua tidur , sampai jerantut baru sedar ,

okayy ! itu sahaja , salam thankyou dari aku ! :-)))