THANKYOU FOLLOWERS

01 December, 2011

^◕‿◕^ Block B

3:15 AM

Assalamualaikum ,, Ha ,, senyum sikit , jangan masam2 nanti cepat tua woo,,
Haha ! Entry ni khas untuk peminat K-POP , Kau orang pernah dengar tak group BLOCK B ? Alahh , yang nyanyi lagu TELL THEM dengan DON'T STOP tu ,, Kalau tak tahu tak pelah , ,Nama Block B tu singkatan bagi BlockBuster , Aku ni fans number 1 group ni ,, haha ! Tetiba minat kat group ni , sebabnya ada JAEHYO !! Kenal Jaehyo ?? Ha, yang gambar kat side bar aku tu ,, nampak tak ?


Okay , let's starts baybeh !


*Sebahagian gambar dibawah yang bergerak , so, Klik one by one untuk lihat , Kalau taknak takpe 


First aku nak kenalkan satu group dulu , . kau orang boleh lihat gambar kat bawah ni  ,,




Ha ! Diaorang semua ni comel2 kan ? haha, yang pasti yang pakai baju lain daripada yang lain tu aku punya ! Sape ambik aku cepuk dahi ,, haha,,  Nak aku perkenalkan sorang -sorang ke ,, Okay ,, Dari atas kiri tu , P O , TAEIL , KYUNG , ZICO , U-KWON, B BOMB, JAEHYO :-))



Ini masa diaorang menari TELL THEM ,, Mouthwipe dance nama dia ,haha ,, Tarian lap mulut lah nak senang cite kan .


HAHA ! kelakar aku tengok gambar ni ,  yang menggedik pakai baju merah tu ZICO , haha ,, menyampah ~


Okay , now aku nak introduce dia punya leader dulu : ZICO !Lahir pada 14 Sept 1992 


Ni masa dia rambut pendek , *melting*


Okay , ni nama dia Park Kyung , Lahir pada 8 July 1992 ,

Gambar masa dia dengan Zico , ah ! Buruk ah dia , 



Next ! Lee Minhyuk a.k.a B Bomb , Lahir pada 14 Dec 1990

Okay , aku tahu dia hensem , Ambik lah ! haha


Next ! U-Kwon , Lahir pada 9 Apr 1992 



angry to smile .


Next ! Ahn Jaehyo , Lahir pada 23 Dec 1990 , 





Dulu dia ni Trainee untuk Beast tapi dia injured masa tu so, Dia Rest and then join Block B,,Okay ! Dia comel ,, Tapi dia aku punya ,, WARNING !

Next ! TAEIL , Lahir pada 24 Sept 1990 


::))

Next ! The Maknae Pyo Ji Hoon a.k.a P.O , Lahir pada 2 Feb 1993 

Ala Tomei tomei ! hakhak !

Okay , kauorang dah kenal ? Haha , bagus , Jari aku ni dah terlompat-lompat atas keyboard ni , . ha ? apa ? Keyboard tak tahu ? Pergi masuk tadika baliklah , haha :D 


Okay Habis ! ✄----------------|



HAKCIPTA TERPELIHARA