THANKYOU FOLLOWERS

07 December, 2011

^◕‿◕^ Cuti oh Cuti .

Semenjak dua menjak tiga menjak ni , semenjak cuti sekolah start lah kan . Aku rasa hidup aku ni macam dah lifeless dah kan ,, haha ! Takda lah lifeless sangat , seronok jugak cuti ni , takpayah nak fikir pasal belajar , nak gosok baju sekolah malam2 , huh ! Memenatkan , ,~.~ ,

Okay, tu just intro dia je , 

STRAIGHT TO THE POINT !

Seriously , cuti ni , aku dah jadi macam burung hantu dah . Siang tidur, malam tak tidur , HUH ! Entah pape je .Mak & abah aku pun pelik dengan aku , haha, mana taknya , mak aku bangun nak solat Subuh , aku still lagi terpacak dengan lappy ni . Malam-malam kerja aku stalk blog orang , baca entry diorang , shout dekat shoutbox, and then beralih ke blog lain .Lepastu , beralih ke maduu.com untuk menonton cerita Korea.  Al-maklumlah , blog diaorang ni semuanya lawalawa belaka , dan itu membuatkan aku tertarik dengan blog diaorang .

Seriously lagi , aku rindu time sekolah walaupun aku bencikannya , tapi aku rindu gila time kita belajar bermati-matian semata-mata nak ambil PMR yang sesetengah makhluk cakap itu tak penting dan mengatakan bahawa SPM lagi penting . So, aku jeles dengan budak lepasan SPM !huh ! Dasar ! haha  .

Seriously lagi sekali , aku rindu dekat cikgu2 yang ajar aku time aku biol dulu , haha , aku ni bukannya pandai sangat , tapi sikit tu ada lah kan , Hahah , aku bukannya nak bangga eh , tapi cikgu2 yang mengajar aku tak pernah pun marah aku , haha , maklumlah budak berdisiplin lah katakan :) Ha? Apa ? Perasan ? hihi . Biasalah , lumrah manusia , takkan kau tak pernah perasan kottt .

Finally , aku , aku ......aku ...... aku  nak cakap apa tadi eh ? Lupa dah ,, Sesape ingat cepat2 inform aku , ! Okay ,, aku rindu sekolah sangat sangat ! , aku rindu nak belajar dalam kelas ! aku rindu nak datang kelas tambahan ! aku rindu nak buat folio sejarah & geografi ! ,,, ^︵^

Finally lagi sekali yang dibawah ni adalah Best Buddyz aku yang sentiasa 'forever alone'

Klik gambar untuk melihat pergerakannya ,

5 Stars Buddys !

*credit to tina razaly for those picture

Okay Habis ! ✄----------------|


HAKCIPTA TERPELIHARA