THANKYOU FOLLOWERS

22 December, 2011

^◕‿◕^ I Got Straight A's ! Alhamdulillah

Assalamualaikum semua :')

Yang past harini adalah hari yang paling gembira kuasa turbo bagi aku . Aku dapat 8A PMR ! Ya Allah macam tak percaya gila melantun - lantun ! :)

First , sebelum cikgu umumkan tu , belaka rasa macam -macam , nak terkencinglah,terkentutlah , haha .  Samalah dengan aku . Nak pengsan rasanya sebab jantung aku ni tak berhenti berdegup , DUP DAP DUP DAP . Dalam hati aku masa tu , hanya berdoa je . Tak sangka doa aku dimakbulkan . ALhamdulillah /..

Second , time Cikgu Ghazali umumkan nama yang dapat 9A tu aku rilek lagi , bila dah sampai time pengumuman budak yang dapat 8A , jantung aku bagai nak tercabut . Afiqah Zaiminuddin ni dia pergi genggam tangan aku , aku pun lagi lah genggam kuat gila , haha, rasakan .

Third , bila cikgu umumkan nama Ira dapat 8A , seriously aku bengang kuasa turbo . Jangan marah Ira , :) And then bila cikgu kata 'okay, dan yang terakhir NURUL HANIM BINTI MOHD ZAINUDDIN .Wahhhh ! Aku rase nak melompat melantun-lantun time tu . Pastu bila aku naik pentas je , automatik air mata aku mengalir, aku buka sedih tapi terharu .Tapi lepastu aku fikir kenapa nama aku last sekali, rupa-rupanya dia ikut angka giliran, baru aku mengerti , haha.  Jangan gelakkan aku , aku cubit mata kang !

And the result is ....... TADAAA !!!

Hiwhiw :)Jangan cakap aku bangga please.

Tu result aku , APTB !:) Terima kasih cikgu sebab ajar saya , love you damn much ! Semoga dengan result ni dapat banggakan cikgu2 , Kbye :)