THANKYOU FOLLOWERS

19 December, 2011

^◕‿◕^ Malam Sinaran Remaja .

Assalamualaikum,kalau tak jawab dosa kalau jawab dapat pahala . :)

Okay, malam tadi ada dinner kelab remaja kat 'Haunted Hall' ( Dewan Tekam Bestari ) . Bila dapat tahu je tempat dinner ditukarkan kesitu,tak bersemangat aku nak pergi. Tapi nasib baik malam tadi best gila. Malangnya aku dan Ain datang lewat disebabkan aku bersiap lama kemain, haha! Padan muka Ain kena tunggu aku .

Sesampainya kitorang , aku tengok orang dah ramai. Fuhh ! Malu aku nak masuk , tetiba dokdang call aku dengan nada yang menakutkan aku . Dia kata ' Wei, hanim cepat lah orang dah ramai ni , takde tempat duduk kau .' Pastu aku terus tutup . Dengan muka takmalu nye aku masuk jela , aku nampak diaorang duduk kat satu meja dengan budak kecik je ,haha, sampai hati kauorang utamakan budak kecik daripada aku . Then kitorang duduk semeja kat meja sebelahnya.(keling ayat).

Seriously budak2 laki malam tu kacak bergaya. Terpikat aku , . Budak perempuan semuanya lawa2 belaka , :)) Persembahan malam tu bagi aku membosankan ! Aku jadi boring dan tak lalu nak makan , tapi persembahan tarian Intan sangat best , aku tergelak macam orang gila dengan budak ni , haha . Six Pack to wooo .. :p

Geng Intan :)

And then , kitaorang makan Chicken Chop Canteen yang bagi aku sedapnya 0.001% je . Haha ! Sori makcik kantin . Tapi aku jujur . Then , persembahan Erhaizuan menyanyi , Ya Allah , sengau doh ! Tergelak aku , dia kata dia nyanyi untuk aku ? Wekkk ! Aku tak terima , , :p Pastu tetiba ada hantu , haih , tak scary langsung , hantu berjoget haha, comel hantu tu . :)

Tadaaaaa !

Budak Bertuah .

Aku dengan rara dapat hadiah cabutan bertuah wooo ,, Semua orang jeles, haha! Time nama aku dipanggil Fuhhh! Bapok nervousnye nak naik pentas, malu beb , Gua senyum2 je , Thanks cikgu Faudzi sebab cabut nama aku :)) Merasa jugak aku dapat hamper . Kau ada ?

Okay then time nak balik, si , e-one ni nyanyi lagu Noktah Cinta Pergh! sedap doh suara dia , time nak balik baru nak nyanyi ! Frust aku ,, haha. Tulah cerita malam dinner yang semalam tu .

Kbye ! :)))

Okay Habis ! ✄----------------|


HAKCIPTA TERPELIHARA